Yasin Suresinin Fazileti Hakkinda Hadis-i Serifler

* Kim geceleyin YASİN okursa affedilmiş olarak sabaha çıkar। (Tirmizi)
* YASİN’i Her gece okuyan, şehid olarak ölür.
* TAHA ve YASİN Sürelerini Allahü Teala Hz।Adem A।S।'ı yaratmadan bin yıl evvel okumuştur। Melekler işitince BUNLARIN İNDİRİLECEĞİ ÜMMETE, BUNLARI OKUYACAK DİLLERE, BUNLARI EZBERLEYECEK GÖNÜLLERE NE MUTLU demişlerdir. (Darimi)

* YASİN Suresini ölülerinize okuyunuz. (Tirmizi) * Her şeyin bir kalbi vardır. Kur'an'ın kalbi de YASİN'dir. Kim Yasin'i okursa, Cenabı Hak ona on defa Kur'an okumus kadar sevap ihsan eder. (Tirmizi)


* YASİN’i okuyunuz। Onda on bereket vardır: 1- Aç, okursa doyar, 2- Çıplak, okursa giyinir, 3- Bekar, okursa evlenir, 4- Korkusu olan, okursa emin olur, : 5- Mahzun, okursa ferahlar, 6- Misafir okursa seferde yardım görür, 7- Kayıp (için okunursa) bulunur, 8- Hasta okursa (veya hastaya okunursa) şifa bulur, 9- Ölü üzerine okunursa azabı hafifler, 10- Susayan okursa suya kavuşur। (Ramuz 79/4) * Her kim anne ve babasının veya bunlardan biri nin kabrini her Cuma ziyaret eder ve yanlarında YASİN okursa, her harfinin sayısınca ona mağrifet olunur। (Hak dini Kur'an dili) * YASİN-i ŞERİF'i gece okuyan, Yedi hatim sevabına nail olur. * YASİN-i ŞERİF'i gece okuyana, 20 hac sevabı verilir. (Künüzü'd Dekaik)

Adsız dedi ki... said:

21 Mart 2008 03:59

s.a hayırlı cumalar herkese bugün ilk defa tesadüfen girdim sitenize allah hazırlayanlardan razı olsun gercekten çok güsel olmuş elinize sağlık ben üniversiteye hazırlanan bi ögrenciyim sizlerden bi isteğim olacak bu seneki sınav için sizlerden dua istiyorum edenlerdende etmeyenlerdende ALLAH razı olsun...tşkler allaha emanet olun bundan sonra hep burdayım:)

Adsız dedi ki... said:

8 Nisan 2008 12:41

selamun aleyk�m bu siteye nurg�l arkada��m�z gibi tesad�fen girdim ayn� kaderi payla��yoruz karde�im bende �niversiteye haz�rlan�yorum hepimiz i�in hay�rl�s� olsun bu siteyi haz�rlayandan ALLAH RAZI OLSUN

Adsız dedi ki... said:

10 Nisan 2008 14:28

allah sizleri eksik etmesin daima buyol üzre olun allah yar ve yardımcınız olsun

Adsız dedi ki... said:

10 Nisan 2008 14:29

allah sizleri eksik etmesin daima buyol üzre olun allah yar ve yardımcınız olsun

Adsız dedi ki... said:

11 Nisan 2008 06:04

hayırlı cumalar bu sıteyı hazırlayanlardan ALLAH razı olsun.. cok guzel

Adsız dedi ki... said:

23 Nisan 2008 01:48

herkes yasin okusun inanın bütün dualarım kabul oldu şükürler olsun ALLAH a bütün müslüman alemine selamlar

Adsız dedi ki... said:

24 Nisan 2008 06:45

selamu aleyküm herkese öncelikle bu siteyi hazırlayanlardan allah razı olsun.bizi bu konularda bilgilendirdikleri için bende öss sınavına girecem allah hepimizin yardımcısı olsun allaha emanet olun arkadaslar

Adsız dedi ki... said:

2 Mayıs 2008 12:42

Selamın aleyküm, yasini her kim okursa önce tüm müslümanların kurtuluşu ve refahı için sonrada benim gibi dara düşmüşlerin kurtuluşu için de dua ediversin. Allah hepinizden razı olsun.

Adsız dedi ki... said:

15 Mayıs 2008 16:05

fani dunyada yolcu ...selamun aleyküm herkim busiteyi hazırladıysa allah ondan razı olsun ben busiteye gireli şunu anladım kuran okumakla işbitmiyor aslolan onun mealinide okumakmış çünkü biz kullara nedemek ve neanlatmak istegiyini işte ozaman anlıyorsun

Adsız dedi ki... said:

26 Mayıs 2008 03:01

Ben aslında tesadüfen girmedim 52 gün önce coksevdiğim babamı kaybettim onun için neler yapabilirim diye bakıyordum çünkü onu çok özledim buyazıyı herkim okursa babamada duha etsin çünkü çok ihtiyacıvar.Şimdiden çok teşekkür ederim burda bişeydaha söylemek istiyorum elinizdekinin kıymetini bilin ne olursa olsun benim canım şuan çok ama çok acıyo kıymetini bildiğim halde babamı çok özledim RABBİM merhametinden bir parçada BABA ma verir inş tek dileğim bu sonuna kadar okuduğunuz için çok TEŞEKKÜR ederim s.a

Adsız dedi ki... said:

5 Haziran 2008 03:31

merhaba ben hamdı neden basımız sıkısınca allaha yonelıyoruz ? neden her zaman yonelmıyoruz cogu ınsan sadece bası sıkısınca allah dıyor dıger zamanlarda neden aklımıza gelmıyor sıkısınca yasını oku rahatla ok dogru bende denedım ama ısımız halolunca neden bırakıyor ve unutuyoruz buna bende dahılim lutfen dogru yoldan cıkmayalım ve sadece basımız sıksınca degıl her zaman okuyalım..

Adsız dedi ki... said:

13 Haziran 2008 03:29

hayırlı cumalar herkese...okadar güzel bi site olmuşki yüce rabbim hazırlıyanlardan razı olsun dualarını kabul etsin.bende elimden geldiğince hergün yasin okumaya çalışıorum sizden bir ricam olacak benim sevdiğim uzakta 2yıldır göremiyom hayılısıyla ona kavuşmak istiorum benim içinde ALLAH rızası için dua edermisiniz?şimdiden çok tşklr allah hepinizden razı olsun..ALLAH ne güzel vekil,O herşeye yetendir

Adsız dedi ki... said:

16 Ağustos 2008 16:19

SELAMÜN ALEYKÜM.BİR TURİZM KENTİNE RESEPSİYONİSTM.BU GECEDEN DOLAYI İÇM ÇOK BURUKTU İBADET EDEMDİM BÖYLE BİR GECE DE. OKUYABİLCEĞM BİR KUR'AN BİLE YOKTU.BU SİTEYİ HAZIRLAYNARI ALLAH MUVAFFAK ETSİN BEN EN AZINDAN YASİN OKUMA ŞANSINI ELDE ETTİM.BİÇOK KALBİ TEMİS GÜZEL İNSANIN UĞRAK YERİ OLAĞI BU SİTEDEN İSTİRHAMIM OLACK. BEN DE BU SENE KPSSYE GİRECEĞİM BNM İÇN DUA EDİN OLR MU?AYNI ZAMNDA DUA EDİNKİ VATANINA MİLLETİNE DİNİNE SAHİP ÇIKAN BİR ÖĞRETMEN OLAYIM.BÖYLE ÖNMLİ GECELR İNSANLARIN ACİZLİĞNİN EN FAZLA OLDUĞU DÖNMLŞERE DOĞRU KAYIYOR.NEFSİN EN KUDURGUN ZAMNICİDDEN DİKKATİZİ ÇEKERİM.ESKİDENDELİKANLILIĞN İLK ÇAĞLARINDA BÜYÜK BİR HEVESLE CAMİYE BABAMIZN YANINDA GİDERDİK.HEM BU YAŞIN GETRDİĞİ ZORLKLAR HEM DE MEVSİMNYAZA KAYMASI BÖYLE ÖNMLİ GÜNLRİN DAHA FAZLA İRADE GERKTİRDİĞİ DÖNME KAYMASI İŞİMİZ ZORLAŞTRMŞTR..BU GEE İÇN VE KPSS İÇN BANA DUA EDRSENİZ SEVİNRM ALLAH HEPİNZDEN RAZI OLSUN..İ

Adsız dedi ki... said:

16 Ağustos 2008 16:19

SELAMÜN ALEYKÜM.BİR TURİZM KENTİNE RESEPSİYONİSTM.BU GECEDEN DOLAYI İÇM ÇOK BURUKTU İBADET EDEMDİM BÖYLE BİR GECE DE. OKUYABİLCEĞM BİR KUR'AN BİLE YOKTU.BU SİTEYİ HAZIRLAYNARI ALLAH MUVAFFAK ETSİN BEN EN AZINDAN YASİN OKUMA ŞANSINI ELDE ETTİM.BİÇOK KALBİ TEMİS GÜZEL İNSANIN UĞRAK YERİ OLAĞI BU SİTEDEN İSTİRHAMIM OLACK. BEN DE BU SENE KPSSYE GİRECEĞİM BNM İÇN DUA EDİN OLR MU?AYNI ZAMNDA DUA EDİNKİ VATANINA MİLLETİNE DİNİNE SAHİP ÇIKAN BİR ÖĞRETMEN OLAYIM.BÖYLE ÖNMLİ GECELR İNSANLARIN ACİZLİĞNİN EN FAZLA OLDUĞU DÖNMLŞERE DOĞRU KAYIYOR.NEFSİN EN KUDURGUN ZAMNICİDDEN DİKKATİZİ ÇEKERİM.ESKİDENDELİKANLILIĞN İLK ÇAĞLARINDA BÜYÜK BİR HEVESLE CAMİYE BABAMIZN YANINDA GİDERDİK.HEM BU YAŞIN GETRDİĞİ ZORLKLAR HEM DE MEVSİMNYAZA KAYMASI BÖYLE ÖNMLİ GÜNLRİN DAHA FAZLA İRADE GERKTİRDİĞİ DÖNME KAYMASI İŞİMİZ ZORLAŞTRMŞTR..BU GEE İÇN VE KPSS İÇN BANA DUA EDRSENİZ SEVİNRM ALLAH HEPİNZDEN RAZI OLSUN..İ

Adsız dedi ki... said:

30 Ağustos 2008 07:28

ALLAH BURDA DUA EDEN HERKESIN DUASNI KABUL EDERRR İNŞALLLAAHHH ALLAHTAN KORKUNNNNN....KURANI KURANIN KALBINI OKUYUN İNŞALLLAHHH....VEEE BIRBIRIMIZE TUM MUSLUMAN KARDEŞLERİMİZE DUAAA EDELM İNŞALLAH

Adsız dedi ki... said:

17 Eylül 2008 22:05

Bu siteyi hazirlayip yapandan allah razi olsun.

Kevser AŞER dedi ki... said:

15 Ekim 2008 07:26

s.a. bende herkes gibi tesdüfen girdim siteye ama çok faydalıo olduğunu görüyorum. Hazırlayanalara çook teşekkürlerr
Allah razı olsun
saygılarımla.....
Kevser

Adsız dedi ki... said:

30 Ekim 2008 02:11

bu siteyi hazırlayanlardan okuyanlardan ve dua edenlerden kısaca hepimizden allah razı olsun bizimde bebegimiz olmuyor onun için yasin okumak istedim ve sizlerin yazdıklarını gördüm. bizim içinde dua edermisiniz saglıklı ve hayırlı allah diyen bi evladımız olması için. inşallah bir kişi bile olsa bi okuyan cıkar çünkü çok ihtiyacımız var. hayırlı ve sağlıklı günler.

zabizabi dedi ki... said:

30 Ekim 2008 18:34

nurgül hanım yorumunuzda tesadüf kelimesini kullanmışsınız hayatta tesadüf denen bişi yoktrur herşey cenabı allahın tasarrufundadır onun için siz yazınızı tevafuk olmuş derseniz seviniriz saygılar

Adsız dedi ki... said:

23 Kasım 2008 10:42

selamün aleyküm,bende yasin süresini okuyorum. Tanri benim dualarimi insallah kabul eder. benim icinde dua edin lütfen tanrida sizin dualarinizi kabul etsin...

Adsız dedi ki... said:

25 Kasım 2008 04:11

selemunalaykum arkadaşlar rabbım once hepımızın yadımcısı olsun..benımde sizden bir ricam olucak evlenmek istiyorum sevdigimle ama şuan çok umutsuzum bana bunun için dua edermisiniz rabbim hepinizden razı olsun butun herkesin arzusu ve dilegi harılsıysa kabul olsun

Adsız dedi ki... said:

27 Kasım 2008 14:27

Allah C.C. butun muslumanları ıslah eylesin,kafirlere karsı birlestirsin,bu zor ve sıkıntılı gunumuzde Allah C.C. bizimle birlikte olsun. bu sitede emegi gecenlerden Allah C.C. razı olsun. Amin.

Adsız dedi ki... said:

4 Aralık 2008 07:07

Burada yazılan yorumlar beni çok etkiledi. Ben annemi ve babamı çok uzun süre önce kaybettim. Kardeşlerim bana sahip çıktı. Ama annesiz ve babasız olmak gerçekten çok zor. Ben de elimden geldiğince anne ve babama yasin okuyup dua ediyorum. Şu an kuranım yanımda yoktu. Yasin okumak için sitenize girdim. Ve herkesin bu güzel yorumlarını okuyup etkilendim. Allah buradaki herkesten razı olsun. Ben buradaki tüm insanlar için dua edeceğim. Siz de benim ve anne ve babam için dua ederseniz çok mutlu olurum. Allah hepimizi bu dünyadan öbür dünyaya hazır olarak gitmek nasip etsin. Hiç kimseye muhtaç etmeden.

Adsız dedi ki... said:

6 Aralık 2008 18:53

s.a. bende sizler gibi duanizi bekliyorum! busayfayi iyki görmüsüm. esim ile kavga etdim ve kendimi teselli etmek icin yasini serifi okumak istedim! insallah esim namaza baslar ve tüm kilmayan kardeslerimde,allahim hepimize mutluluk,huzur ve saglik nasip et.AMIN!!!türkcem cok düzgün degil almanyada yasiyorum cünki!okuyanlardan ve dua edenlerden hz. allah razi olsun . gönlünüzde ne muradiniz varsa hz.allah nasip etsin.

Adsız dedi ki... said:

26 Aralık 2008 00:19

s.a hayırlı cumalar.ALLAH, dua bekleyen kardeşlerimizin hayırlı ise dualarını kabul etsin.Beni,ailemi ve bütün müslüman kardeşlerimi şeytanın fesvelesinden ,kulağımıza fısıldamalarından korusun.Ben ve eşim siteyi uzun zamandan beri her cuma,cuma saatinde cuma süresini okumak ve aynı zamanda dinlemek için mutlaka açıyoruz.Bunu alışkanlık haline getirdik.Namaz saati gibi kaçırmamak için acele ediyoruz.Herkese öneririm.Allah yar ve yardımcınız olsun.Siteyi hazırlanlardan ve yorum yapanlardan Allah razı olsun.

Adsız dedi ki... said:

5 Ocak 2009 12:43

s.a ben bu siteye ilk defa giriyorum tevafuk oldu üni de biyoloji okuyorum finaller basladı ve cok sıkılıyorum yoruldum ders calısmak ıstemıyorum bana duaa edersenız cok sevınırım siteyi kuranlara cok tesekkur ediyorum cok guzel bır site

Adsız dedi ki... said:

4 Şubat 2009 10:09

Merhabalar arkadaşlar, üni. hazırlanan ve öğrenim hayatına devam eden arkadaslara , haddim olmayarak tavsiyem ve bu yolları ALLAHa hamd olsun hayırlasıyla atlatan bi arkadaş bi abi tavsiyesi olarak kabul edersiniz, her gece kalkabildiğiniz ölçüde TEHECCÜD NAMAZına kalkınız inanın bu yolları aşındırmış biri olarak biliyorum, çok çok müthiş faydaları ve gerçekten gece yapılan duaların insan hayatını bu kadar değiştirdiğini, yaşayarak öğrendim. Ve gördümki geceleri SEMA'ya kalkan ellerim hiç bir zaman boş çevrilmedi ELHAMDURİLLAH, DUA EDİN VE HEP İSTEYİN ve şunu da hiç bir zaman unutmayın ALLAH hep yanımız da ve sadece bizden isteklerimizi beklio, VE ŞUNU DA ASLA UNUTMAYIN SEMAYA KALKAN ELLER ASLA VE ASLA GERİ ÇEVRİLMİYOR LÜTFEN BOL BOL DUA EDİN HEM KENDİNİZ HEMDE İNSANLIK İÇİN, biliyoruzki bir insan değişir dünya değişir, nice dünyalar değiştirmesi dileğiyle..Selam ve dua ile ALLAHa emanet olun.. Ve unutmayın TEHECCÜD NAMAZını, sabredin..

Adsız dedi ki... said:

26 Şubat 2009 17:09

esselamünaleyküm verahmetüllahi veberekatihi önce bu sayfayı sebeb olup ve,de hazırlayandan CENABI ALLAH CELLE CELALUHU HAZRETLERİ RAZI olsun, levzi mahsus,tan CENABIALİM,in kelamı olan hazreti KURANI KERİM,İN ZAHİRİ BATINI ilmini, MEVLANIN rahmetini bereketini, ıslah olsun diye benim gibi cahili, rahmet kapısından sebeblensin diye bu faniyi, nasip eylesin MEVLAM cemi,cümlenize ve cümlemize imanımızı kurtaracak ilmini, imanla ilim bir olduğu an benzer bülbül konmuş güle, bülbül o zaman niyaz eder CELLA CELALÜYE, aranıza kabul ettiyseniz bu fakiri arkadaş diye, YÜCE MEVLAMIN huzurunda el açtığında İNŞALAH birAMİN derbizim içinde, SAİM KURDAL,

Adsız dedi ki... said:

23 Mart 2009 10:27

SELAMUN ALEYKÜM..BU SİTEYİ YAPAN KARDEŞLERİMİZDEN ALLAH RAZI OLSUN..ARASIRA GİRİP YASİN OKUYORUM..TEKRAR SAGOLASINIZ

Adsız dedi ki... said:

2 Nisan 2009 16:09

Selamun Aleyküm Bu Siteye Bu Gece Tesadüfen Girdim.Siteyi hazırlayandan Alllah razı olsun site çok güzell vede çok fazydalı..
Hepimizin Cuma sı Mubarek olsunn

Adsız dedi ki... said:

14 Mayıs 2009 06:49

s.a bu siteye tevafuk girdim cooooooook begendim allah razı olsun yapanlardan yasin okumayı cok seviyorum artık bu sitedeyim nurgül kadeşim duamdasın aeol

ekrem90 dedi ki... said:

3 Haziran 2009 17:55

Yasin suresini okumak gecti kalbimden.Aratdirdim bu siteye girdim tavafuk olarak.Allaha sukur universitemede kayitimi aldim.Bence bunun sirri yasindir.Allah sizlerden razi olsun.Yeriniz cennetlik olsun.

Adsız dedi ki... said:

29 Haziran 2009 02:40

Merhaba
bu siteyi şu an gördüm. tesadüf öğlen tatilinde yasin okurum diye arama yaparken karşıma çıktı. Gönül birliğini hissetim okuduğum mesajlarda ve tabi ki yakınlığı ve kabul buyrulursa bana da dua eder misiniz? çok sevdiğim bir insan var hayatımda ama aksilikler peşimizi bırakmıyor bir türlü vuslata eremedik lütfen bana da dua eder misiniz sevdiğimin kalbine allah korkusu düşsün allah sevgisi işlesin diye dua eder misiniz benim değerimi anlasın diye dua eder misinz lütfen diye içimi dökebileceğim bir samimiyeti ve güveni hissettim. Allah burada olan tüm temiz kalblerin duasını kabul etsin, sıkıntılarını alsın, ihtiyaçlarını versin inşallah. amin. allha emat olun...

Yılmaz dedi ki... said:

29 Haziran 2009 06:31

yasin suresinin 69 ayeti kuranı kerimin öğüt kitabı olduğunu 70. ayeti diri olanlara indirildiği anlatır. Dolayısıyla ölülerin arkasından ne yasin nede herhangi bir kuran ayeti okunmaz. bundan dolayı peyganber efendimizin ölülerinize yasin okun diye bir hadisi olamaz. SAÇMALAMAYIN LÜTFEN

Adsız dedi ki... said:

29 Ağustos 2009 04:16

ALLAH RAZI OLSUN SİZLERDEN VE YASİN SURESİNİ OKUYAN HOCA KARDEŞİMİZDEN HERKESİN FAYDANALACAĞI GÜZEL BİR SİTE OLMUŞ

hasantansever dedi ki... said:

2 Eylül 2009 07:47

Selamın aleyküm din kardeşlerim bizlere inen bu ayetlerin faziletlerini bilipte hala haramdan ve günahtan kaçınmıyorsak bizler nasıl bi ümmetiz HZ.MUHAMMED(asv) bizler bu ayetleri okuyalım ve selamet erelim diye o kadar işkence ve zulümlere katlanmışken bizlere bu güzel ayetleri okuyum gönüllerin sultanıyla cennete buluşalım

Unknown dedi ki... said:

23 Eylül 2009 04:38

SELAM ALEYKÜM BU SİTEYİ HAZİRLAYANLARDAN ALLAH RAZİ OLSUN ALLAHİN RAHMETİ VE BEREKETİ ÜSTÜNÜZE OLSUN..SİTE ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNE VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK..ALLAHA EMANET OLUN..

Unknown dedi ki... said:

23 Eylül 2009 04:40

selam aleyküm..bu siteyi hazirlayanlardan allah razi olsun...allahın rahmeti ve bereketi üzerinizde daim olsun..site çok güzel olmuş..ellerinize ve yüreğinize sağlık..allaha emanet olunn.

sevgii dedi ki... said:

23 Eylül 2009 04:40

selam aleyküm..bu siteyi hazirlayanlardan allah razi olsun...allahın rahmeti ve bereketi üzerinizde daim olsun..site çok güzel olmuş..ellerinize ve yüreğinize sağlık..allaha emanet olunn.

Adsız dedi ki... said:

8 Ekim 2009 00:31

selam bende esim icin sizlerden duav istiyorum ne olur bana yardim edin:(

Adsız dedi ki... said:

8 Ekim 2009 00:32

selam bende esim icin sizlerden duav istiyorum ne olur bana yardim edin:(

Adsız dedi ki... said:

14 Ekim 2009 12:27

insan kendin tanmase dua sevabi bilmez önin için ayetleri yurmi kendine göre yapar bir kunşsek bin defa döşön memiz lazim

Adsız dedi ki... said:

7 Ocak 2010 17:18

ALLAH ragzi olsun emeginize saglik

bahri dedi ki... said:

7 Ocak 2010 17:21

ALLAH ragzi olsun cok güzel bir site

bahri dedi ki... said:

7 Ocak 2010 17:22

ALLAH ragzi olsun cok güzel bir site

bahri dedi ki... said:

7 Ocak 2010 17:23

ALLAH ragzi olsun cok güzel bir site

Adsız dedi ki... said:

2 Şubat 2010 02:20

öncelikle sizlere cok tesekkür etmek istiyorum.böyle siteyi bizlere sundugunuz icin.ben sahsi olarak cok faydalaniyorum.herkesinde bu nimetten faydalanmasini isterim.cümleten selamun aleykum.

Adsız dedi ki... said:

2 Şubat 2010 02:20

öncelikle sizlere cok tesekkür etmek istiyorum.böyle siteyi bizlere sundugunuz icin.ben sahsi olarak cok faydalaniyorum.herkesinde bu nimetten faydalanmasini isterim.cümleten selamun aleykum.

Adsız dedi ki... said:

2 Şubat 2010 02:28

tesekkür edrim

Adsız dedi ki... said:

2 Şubat 2010 02:28

tesekkür edrim

Adsız dedi ki... said:

11 Şubat 2010 16:28

inanılmaz mübarek bir süre.. her derde deva..Allahıma binlerce kez hamd olsun..

Adsız dedi ki... said:

15 Mart 2010 05:58

Allah herkesin kalbini Iman ile nurlandirsin. Allah sizden razi olsun.

NAZENİN dedi ki... said:

9 Nisan 2010 03:57

S.A.sitenizi ilk defa ziyaret ettim. Ben iş yerindeyim ve cuma günleri cuma saati yasini şerif okumayı adet haline getirmeye çalışıyorum. Kitabımı yanıma almamışım. İnternetten okumak amacıyla bakarken sizin sitenizi buldum. Süper bir site çok beğendim. Yasini şerif okumakla kalmayıp dualarımı da ettim. Allah cümlemizden razı olsun. Günahlarımızı affetsin. Başarılarınızın devamını dilerim. NAZENİN

NAZENİN dedi ki... said:

9 Nisan 2010 03:58

S.A.sitenizi ilk defa ziyaret ettim. Ben iş yerindeyim ve cuma günleri cuma saati yasini şerif okumayı adet haline getirmeye çalışıyorum. Kitabımı yanıma almamışım. İnternetten okumak amacıyla bakarken sizin sitenizi buldum. Süper bir site çok beğendim. Yasini şerif okumakla kalmayıp dualarımı da ettim. Allah cümlemizden razı olsun. Günahlarımızı affetsin. Başarılarınızın devamını dilerim. NAZENİN

Adsız dedi ki... said:

4 Haziran 2010 07:04

selamün aleyküm allah binkere razı olsun bu siteyi hazırlayanlardan dersime bakıyorum hatam varmı diye bakıyorum tecvitte bir yanlışım varmı diye aıyorum sayfa takip ediyorum

Adsız dedi ki... said:

26 Ağustos 2010 05:34

selmün aleyküm ben elif sitenizi bende çok beğendim üstelik burada biribirinizden dua istemenizde çok hoşuma gitti öyleki yabancı birinin haberiniz olmadan sizin için dua etmesi o duanın kabulune işaret diye biliyorum allahım herkesin gönlüne göre hayırlı olanı versin ben çok büyük bir hata yaptım ve bu hatanın telafisi yok benim içinde dua edermisiniiz çok ihtiyacım var allah razı olsun