Çocuğun Diliyle Yasin

Adsız dedi ki... said:

7 Ocak 2008 10:44

rabbim seni nazarlardan korusun ve seni cennetine alsin insallah .
cümle müslüman evlatlarinada senin gibi okumayi nasib eylesin insallah amin.

Adsız dedi ki... said:

8 Ocak 2008 14:23

cook guzell okuyor yarabbim mest etti beni.biliyoruz ki yani iman ediyoruz ki kitabimiz cok guzel ve tek boyle yavrularimizda okuyunca yanik sesleriyle damarlarimda hissediyorum kitabimizin yuceligini.bu cocuk icin gelecegin hafzi gozuyle bakiyorum sahane bir ses:)

Adsız dedi ki... said:

8 Ocak 2008 14:28

mukemmel otesi

Adsız dedi ki... said:

27 Ocak 2008 17:16

nazar deymesin küçük kardeşimize mükemmell okuyo maşllahh

Adsız dedi ki... said:

1 Şubat 2008 03:47

diyecek kelime bulamiyorum masallah

Adsız dedi ki... said:

5 Şubat 2008 07:40

allah razi olsun onu doguran ve büyüten ana ve babaya

Adsız dedi ki... said:

7 Şubat 2008 03:09

Maşşallah büyük insan gibi okuyor nazardeymesin...

Adsız dedi ki... said:

7 Şubat 2008 21:37

bügün cumma kalktım sabahın körunde yasin dinlemeye said i görünce o mükemmel okuşunu hem kıskandım hemde utandım kendimden sen ne güzel insansın ki rabbim sana nasıp etmiş bu güzel okumayı inşallah iyi bir insan olur iman yolunda insanlara hizmet edersin güzel cocuk allaha emanet ol

mustafa doğan dedi ki... said:

19 Şubat 2008 17:00

Değerli din kardeşlerim, sitede emeği geçen tüm herkese selamlarımı sunarım. küçük kardeşimin okuyuşunun inanın kıskandım. Allah onu ve tüm din kardeşlerimizi kötülüklerden korusun.

Adsız dedi ki... said:

23 Şubat 2008 14:03

helal olsun din kardeşimize ne mutlu
anne ve babasına çok şasnlılar böyle bir çocuğa sahip oldukları için allah tüp kalbiyle inan ve hakkeden din kardeşlerimize öyle çocuk nasip etsin amin amin
GERÇEKTEN KIZKANDDIM HELAL OLSUN

Adsız dedi ki... said:

6 Mart 2008 13:59

allahım seni ve senin gibi olanları korusun benimde çocuklarıma senin gibi olmayı nasip etsin inşallah

Adsız dedi ki... said:

6 Mart 2008 14:03

allahım seni ve senin gibileri korusun inşallah benim çocuklarıma senin gibi olmayı nasip etsin

yenay dedi ki... said:

12 Mart 2008 09:38

Allahu tealanın insanlara bahş ettiği nimetlerin en güzellerinden biri de sestir.Küçük kardeşimizin sesi de gerçekten çok güzel.Bu sesini kuran okuyarak değerlendirmesi ise apayrı güzel birşey.Onu zevkle dinledik ve çok duygulandık.Yüce Allah bize ve çocuklarımıza da bu şekilde kuranı güzel okumayı nasip etsin.

Adsız dedi ki... said:

12 Mart 2008 09:40

Allahu tealanın insanlara bahş ettiği nimetlerin en güzellerinden biri de sestir.Küçük kardeşimizin sesi de gerçekten çok güzel.Bu sesini kuran okuyarak değerlendirmesi ise apayrı güzel birşey.Onu zevkle dinledik ve çok duygulandık.Yüce Allah bize ve çocuklarımıza da bu şekilde kuranı güzel okumayı nasip etsin.

Adsız dedi ki... said:

15 Mart 2008 11:20

allah analı babalı korusun ınsallha ben kaskan okumayı bılmıyom ama benim cocklarım okur allahm

Adsız dedi ki... said:

27 Mart 2008 16:54

HAYRAN KALDIM VE MÜBAREK YASİN SÜRESİNİN BU KADAR GÜZEL OKUNMASININ BİR ÇOCUGUN DİLİYLE RABBİMİN VERDİGİ FEYZ OLDUGUNU DÜŞÜNÜYORUM MAŞALLAH EDA

Adsız dedi ki... said:

27 Mart 2008 16:54

HAYRAN KALDIM VE MÜBAREK YASİN SÜRESİNİN BU KADAR GÜZEL OKUNMASININ BİR ÇOCUGUN DİLİYLE RABBİMİN VERDİGİ FEYZ OLDUGUNU DÜŞÜNÜYORUM MAŞALLAH EDA

ahmetemir dedi ki... said:

28 Mart 2008 03:06

ALLAHIM MÜKEMMEL ÖTESİ OKUYOR.SEN ONU VE ONA BU ŞEKİLDE OKUMAYI ÖĞRETEN İNSANLARI KORU ONLARI AHIRETTE CEMALINLE ŞEREFLENDİR.TEKRAR TEKRAR DİNLİYORUM. DOYUMSUZ.TEBRİKLER. AĞZINA SAĞLIK KÜÇÜK KARDEŞİMİN.

Adsız dedi ki... said:

30 Mart 2008 14:23

aman allahım ne güzel bişi bu böyle insanın yüreğinin telini titretiyor yüce rabbim nazardan korusun inşallah,bu küçük kardeşimiz kim çok merak ettim bilgisayara nasıl kaydedebiliriz yardımcı olursanız sevinirim...

Mertcan Kibar dedi ki... said:

6 Nisan 2008 06:04

allah nazardan saklasın içim titredi dinlerken tüm insanlara böyel evlat nasip ettin anasına babasına uzn ömür ihsan eylesin

canan dedi ki... said:

17 Nisan 2008 00:27

esselamü aleyküm bu kadar güzel birşey görmedim daha önce bilglsayarda çok beğendim mükemmel ötesi diyebilirim hatta ağzına diline yüreğine sağlık kardeşimizin allah nazarlardan kurusun

Adsız dedi ki... said:

3 Mayıs 2008 11:28

YASİN SURESİNİ MÜKEMMEL OKUYOR ALLAH,ANASINA BABASINA BAĞIŞLASIN AMİN

Adsız dedi ki... said:

16 Mayıs 2008 12:57

hic bisi demiyorum :S Sadece Super x 1000000 diyorum :S

Adsız dedi ki... said:

24 Eylül 2009 07:26

kardeşim beni ağlattı,RABBİM ise onu hep güldürsün inşallah.

Adsız dedi ki... said:

1 Nisan 2010 12:20

ben suanda hamıleyım ve ınsallah benım cocugumda senın gıbı olur.allah senden razı olsun agzına saglık cok guzel okuyosun allahım nazardan saklasın senı allah aılendende razı olsun senı boyle yetıstırdıklerı ıcın

Adsız dedi ki... said:

5 Eylül 2010 17:17

s.a ALLAH butun islam icin calisan katkida bulunan musluman kardeslermizden razi olsun gunahlarini afetsin KANDİLİNİZ MUBAREK OLSUN site icinde emegi gecenlerden gelip burada okuyanlardan dinleyenlerdende razi olsun dualarini kabul etsin ALLAHA emanet olunuz