Yasin Suresi 2. Sayfa









src="http://www.ortakhatim.com/mukabele/ses/440.wma"
width="210" height="45"
autostart="false" type="application/x-mplayer2"
pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/Downloads/Contents/MediaPlayer/" showcontrols="false"
showstatusbar="false" showdisplay="false"
autorewind="false">

Adsız dedi ki... said:

19 Mart 2008 07:34

herkesin kandili mubarek olsun.sizi ziyaretim tesadüf oldu.ama bundan sonra çok sık olacak. ruhumun pası silindi allah razı olsun.

Adsız dedi ki... said:

19 Mart 2008 16:09

bütün islam aleminin kandili mübarek olsun

Adsız dedi ki... said:

24 Mart 2008 02:12

S.A YÜCE ALLAH sizden razı olsun .ALLAH müminleri korusun.

Adsız dedi ki... said:

9 Nisan 2008 12:42

ALLAH HERŞEYİ YARATANDIR BEN ALLAHA İNANDIM HEMEN DE ALLAH BANA HERŞEYİ YARDIM EDERDİ HERKES İNANSIN ALLAH GERÇEKSEN VARDIR İNANMASAN ALLAH CEHENNEM AZABI ATEŞE ATARDI HERKES BUNU OKUSUN

Adsız dedi ki... said:

4 Mayıs 2008 06:40

ss

Adsız dedi ki... said:

4 Mayıs 2008 06:46

Allah'ım, kullarına Seni nasıl tanıyacaklarını ve Sana nasıl kulluk edeceklerini öğretmek ve isimlerinin hazinelerini tarif etmek üzere, kitab-ı kâinatının âyetlerinin tercümanı ve ubudiyetiyle Senin cemâl-i rububiyetine bir ayna olarak gönderdiğin zâta, onun bütün âl ve ashâbına salât ve selâm et. Bize ve erkek, kadın bütün mü'minlere merhamet et. Âmin, rahmetinle ey Erhamürrâhimîn.
risale-i nur__üstad bediüzzaman said nursi hazretleri 8.söz....

Adsız dedi ki... said:

6 Mayıs 2008 23:52

memurum çalışıyorum.Kuran okumasını öğrendim.Yasini-i şerif okuyabiliyorum.Yüce rabbime ne zaman el açtıysam binlerce şükür boş çevirmedi.Allaha İnanın Dünyada başka şeye gerek yok.

selim silahli dedi ki... said:

27 Haziran 2008 23:44

kuran okumayı bilmiyorum ama sizi dinledim çokta güzel oldu teşekkür ediyorum

Adsız dedi ki... said:

6 Eylül 2008 00:08

DUNYA DENILEN YERDE SIZLER GIBI SAYISI AZDA OLSA ALLAH ICIN MUCADELE VEREN KULLARLA KARSILASMANIN NE DENLI BIR ZEVK OLDUNU BILMENIZI ISTEDIM ALLAH RAZI OLSUN BU SITEYI KURANDAN VE DE SITEYI ZIYARET EDIP GUNAHINDAN ARINAN KULLARDAN ESSELAMUN ALYKUM.

Adsız dedi ki... said:

20 Eylül 2008 10:36

slm arkadaşlar herkesin kadir gecesi mübarek olsun Allah a emanet olun.

Adsız dedi ki... said:

25 Eylül 2008 14:01

yasini serifi mizi buradan okudum Allah cc razi olur, insaallah bu siteyi kuran ve vesile olanlardan allah razi olur ve sevabindan vefat etmis butun yakinlarinin ruhu seriflerine ve vesile olanlarin ruhu makamlarina hediye ettim insallah,,esselamu aleykum

Adsız dedi ki... said:

25 Eylül 2008 20:08

tüm islam aleminin kandılını hayırlara vesıle olmasını dılerım

Adsız dedi ki... said:

25 Eylül 2008 20:08

tüm islam aleminin kandılını hayırlara vesıle olmasını dılerım

Adsız dedi ki... said:

25 Eylül 2008 20:10

hayırlı kandıller

Adsız dedi ki... said:

26 Eylül 2008 05:44

butun islam aleminin kandili mubarek olsun

Unknown dedi ki... said:

3 Ekim 2008 12:42

birde cep e ücretsiz indirebilsek işe giderken gelirken dinleriz inşallah

Adsız dedi ki... said:

19 Kasım 2008 09:28

ALLAH A ŞÜKÜRLER OLSUN BENİ ANNEMİ BABAMI VE BÜTÜN İNANANLARI BAGIŞLAYICI KILSIN VE KÖTÜLÜKLERDEN UZAK TUTSUN

Adsız dedi ki... said:

23 Aralık 2008 12:06

boyle bir site kurdugunuz icin allah sizlerden razı olsun sayenizde huzurlu bi akşam daha gecirdik aylece cook sagolun

Adsız dedi ki... said:

23 Aralık 2008 12:11

boyle bir site kurdugunuz icin allah sizlerden razı olsun sayenizde huzurlu bi akşam daha gecirdik aylece cook sagolun

Adsız dedi ki... said:

7 Ocak 2009 20:12

s.a. kardeşlerim bunu okuyan fatih çollak hocamızdır yanılmıyorsam ben de onun hatim cdsi var dinleyince direk anladım. Allah sizlerden ve ondan razı olsun...

Adsız dedi ki... said:

18 Ocak 2009 10:18

Allah'a inanç dünyada tek var olan şeydir.Allah'a sığınıp duanızı edin töbe edin bakın hayatınız nasıl değişecek inanın yeter

Adsız dedi ki... said:

15 Şubat 2009 06:33

Agzına saglık okuyanın Allah ondanda tüm müslümanlardanda razı olsun iyi günler

Adsız dedi ki... said:

24 Nisan 2009 07:21

s.a Arkadaslar gercekten okdar güzel okunmus ki anlatilmayacak kadar mükemmel . rabbim böyle insanlarin bütün günahlarini bagislasin !!!

Adsız dedi ki... said:

5 Mayıs 2009 15:35

Ben dinimden şüphelenmeye başladım ama asla Allah yok diyemem o kesinlikle var hissediyorum ve ondan asla vazgeçemem.En fazla deist olurum.

ilhan BARAN dedi ki... said:

6 Haziran 2009 15:59

güzel bir yer
ki Allah adının geçtiği her yer güzeldir.
Fakar bu sitenin sahibine seslenmek istiyorum.
yan tarafa yerleştirdiğin reklamlardan para kazanayım derken misyonerlerin reklamlarını yayınlıyorsun.
uyarması bizden.....

Adsız dedi ki... said:

18 Haziran 2009 11:41

unutmayınki allah birdir ve ondan başka ilah yoktur o yaratandır o yücedir o rahmanların rahimidir o affedendir unutmayınki allah birdirdir ve onadan başka ilah yoktur hepinize hayırlı günler.

Adsız dedi ki... said:

14 Temmuz 2009 13:31

sait msin nesin nesin dininden emin degilsen yorum yazmayı bırak

cat-kursat@live.at dedi ki... said:

17 Temmuz 2009 04:09

selamun aleykum agziniza sagli cok guzel cok guzel demek de sozmu tsk eder im gecmislerim icin okuttum ALLAH CC SIZDEN RAZI OLSUN

metin yıldız dedi ki... said:

21 Temmuz 2009 07:57

HELAL OKUYANA AGZINA SAGLIK BENADA İYİ GELDİ ARKADAŞLAR SİZDE BAŞKA ARKADAŞLARINIZA İLETİN ONLARDA BELKİ KÖTÜ YOLDAN VAZGEÇİP İYİ ANLAYIP İYE YÖNELİRLER HEP İYİNİN YANINDA DURUN KÖTÜDEN UZAKLAŞIN SİZLERİ SEVİYORUM SAGLICAKLA GÖRÜŞÜRÜZ...

Adsız dedi ki... said:

27 Temmuz 2009 11:50

kuran okumayı bilmiyorum ama sizi dinledim çokta güzel oldu teşekkür ediyorum

Adsız dedi ki... said:

5 Ağustos 2009 12:13

tum müslüman alemin kandili mubarek olsun

Adsız dedi ki... said:

24 Ağustos 2009 01:08

çok güzelnediyebilirimki harika

Adsız dedi ki... said:

27 Ağustos 2009 07:54

allah razı olsun

Adsız dedi ki... said:

7 Eylül 2009 04:06

allah razı olsun her tam istediğim gibi yapılmış sayenizde yasin i şerifi güzel bi şekilde ögrenme fırsatım oldu.

Onur dedi ki... said:

6 Aralık 2009 14:15

allan razı olsun. okumakta dinlemekte huzur veriyor.

Adsız dedi ki... said:

25 Şubat 2010 08:37

allah razı olsun... bütün islam aleminin kandili mubarek olsun...