Yasin Suresini Online Olarak Dinlerken Sizde Takip Edebilirsiniz...

* Kim geceleyin YASİN okursa affedilmiş olarak sabaha çıkar। (Tirmizi)
* Her şeyin bir kalbi vardır. Kur'an'ın kalbi de YASİN'dir. Kim Yasin'i okursa, Cenabı Hak ona on defa Kur'an okumus kadar sevap ihsan eder. (Tirmizi)

Hadis- i Şeriflerine Binaen Yasin-i Şerif' i İnternet üzerinden de takip okuyup, takip edebilmenize olanak sağlaması amacıyla bu web site hazırlanmıştır.

"Her kim anne ve babasının veya bunlardan biri nin kabrini her Cuma ziyaret eder ve yanlarında YASİN okursa, her harfinin sayısınca ona mağrifet olunur"
Her Cuma Onların Yanına Gidemeyebiliriz ama Onlara Uzaklardan Yasin-i Şerifler Gönderebiliriz...
Allah Dularınızı Kabul Etmesi, Okunan Yasin-i Şerifler Hürmetine Azap Çeken Tüm Müslümanların Kabir Azaplarını Hafifletmesi Dularıyla...

Adsız dedi ki... said:

22 Eylül 2008 07:46

bu yasini şerifi hazırlayanlardan allah razı olsun

Adsız dedi ki... said:

10 Kasım 2008 23:23

ömer HOCAOGLU... DİNLİYORUM TEKRAR DİNLİYORUM TARİF EDİLMEZ BİR SES YORUM OKUYUŞ ALLAH RAZI OLSUN

Adsız dedi ki... said:

8 Mart 2009 13:28

ALLAH RAZI OLSUN BEN TAM OKUYAMIYORUMDİYE ÜZÜLÜYORDUM SİZİNLE TAKIP ETTİM BU GECE İÇİN BANA HEDİYE OLDU RABBİMİN RAHMETİ EKSİK OLMASIN SİZDEN VE VESİLE OLANDAN

Adsız dedi ki... said:

25 Haziran 2009 16:24

Allah razı olsun. Kandil gecesi , şu anda bulundugum evde kuran!ı kerim olmadığı için sitelerden aradım, Yasin'i şerifi okumama vesile olsuğunuz için teşekkür ederim

Unknown dedi ki... said:

9 Mart 2010 06:04

BUNU YAPANLARDAN ALLAH RAZI OLSUN

Adsız dedi ki... said:

8 Temmuz 2010 16:10

ya böle siteleri yapanlardan ALLAH rasi olsun emegi gecen tüm arkadaslara tesekkürler ALLAH a emanet olun

Adsız dedi ki... said:

15 Temmuz 2011 13:51

selamun aleyküm bu sayfayı yapan ve emeği geçen her kardeşime yürekten tşekkür ederim ALLAH razı olsun tüm müslüman aleminin kadir gecesi mübarek olsun