Yasin Suresi 6. Sayfa









src="http://www.ortakhatim.com/mukabele/ses/444.wma"
width="210" height="45"
autostart="false" type="application/x-mplayer2"
pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/Downloads/Contents/MediaPlayer/" showcontrols="false"
showstatusbar="false" showdisplay="false"
autorewind="false">

ozcan34 dedi ki... said:

11 Ocak 2008 04:30

siteye bu yasin suresini yazandan yapandan emegi olan herkese allah razı olsun allah onlara dert çile vermesin teşekkürler...

fatma dedi ki... said:

28 Ocak 2008 03:35

selamün aleyküm ben fatma.fatih çollak hocam harika okumuş.allah ondan ve bu siteyi hazırlayanlardan razı olsun.hakkınızı helal edin..

Adsız dedi ki... said:

8 Şubat 2008 00:05

rabbim bu siteyi hazırlayandan vede sebeb olanlardan razı olsun rabbim bu dünyalarını ve ahiretlerini mebrur eylesin amin

Adsız dedi ki... said:

2 Mart 2008 13:39

selamin aleykum ismim abdurrahman allah sizden razi olsun busite sayesinde takip etmeyi ve okumayi ogrendi.

Adsız dedi ki... said:

13 Mart 2008 13:15

ALLAH RAZI,YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN

Adsız dedi ki... said:

16 Mart 2008 11:16

Bütün emegi gecen kardeslerimizden ALLAH razi olsun.

Adsız dedi ki... said:

16 Mart 2008 14:38

ALLAH RAZI OLSUN BU ŞEKİLDE YASİNİ EZBERLERİZ İNŞALLAH

Adsız dedi ki... said:

17 Mart 2008 12:20

ALLAH BU SUREYİ YAZANDAN DA ONU GÖNDERENDEN DE SİTEYE KOYANDAN DA OKUYANDAN DA BENDEN DE :D.....................flan filan bi yana allah razı olsun :D

Adsız dedi ki... said:

19 Mart 2008 09:16

her hafta salı p.tesi bu siteden yasin okuyorum inşallah kabul edilir okuduğumuz yasinler.Bu arada bu site çok kullanışlı isteyen yasin okuyabiliyor,yasinden sonra okuncaak dua çok güzel teşekkür ederim allah razı olsun :D

KAHROLSUN PKK
ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ

Adsız dedi ki... said:

19 Mart 2008 13:38

TEK KELİME İLE GERCEKTEN COK İYİ BİR SİTE ALLAH RAZI OLSUN BEN TESEKKURLERİMİ İLETİYORUM ALLAHIN SELAMI UZERİNİZE OLSUN

Adsız dedi ki... said:

21 Mart 2008 04:01

s.a hayırlı cumalar herkese bugün ilk defa tesadüfen girdim sitenize allah hazırlayanlardan razı olsun gercekten çok güsel olmuş elinize sağlık ben üniversiteye hazırlanan bi ögrenciyim sizlerden bi isteğim olacak bu seneki sınav için sizlerden dua istiyorum edenlerdende etmeyenlerdende ALLAH razı olsun...tşkler allaha emanet olun bundan sonra hep burdayım:)

Adsız dedi ki... said:

21 Mart 2008 06:32

Allah razı olsun işimin arasında baştan sona okuma fırsatı bulabileceğim kolaylıkta hazırlanmış bir blog emeği geçen herkese hadsiz hamdü senalar olsun

Adsız dedi ki... said:

24 Mart 2008 09:32

Bu site benim çok işime yarıyor.Okuduğum çoğu Yasin'i Şerif-i buradan okudum.Allah hepimizin günahlarmızı bağışlasın.Amin.
Bu sitede emeği geçen herkesten Allah razı olsun.

Adsız dedi ki... said:

24 Mart 2008 09:34

allah hepimizi kötülerin şerrinden korusun yapımda emeği geçen herkeze allah razı olsun

kahrolsun PKK
ŞEHİDLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ

bir dost...

Adsız dedi ki... said:

27 Mart 2008 16:43

DUALARIMIZ EKSIK OLMASIN BURDA EMEGI GECEN HERKEZE TESEKKÜRLERIMIZI SUNARIM

Adsız dedi ki... said:

7 Nisan 2008 14:07

Allah (c.c)Sizlerden razı olsun..

Adsız dedi ki... said:

9 Nisan 2008 02:26

MEVLAM YARDIMCINIZ OLSUN AMİN DUA EDİN İNŞALLAH

Adsız dedi ki... said:

19 Nisan 2008 04:11

bu siteyi yapandan da yaptırandan da allah razı olsunemegi olanlara tesekkur

ARKADASLAR BU SUREYİ TUM SEHİTLERİMİZE ARMAGAN EDELİM

ALLAH RAZI OLSUN ...

Adsız dedi ki... said:

29 Nisan 2008 04:08

kızım 1,5 yaşında dinlediği zaman huzur buluyor teşekkürler

Adsız dedi ki... said:

30 Nisan 2008 05:43

Ben öğretmenim.Geçen sene öğrencimdi Okan.Bu sene Koç Üniversitesinde okuyordu.Çok efendi bir çocuktu ama yaşam tarzları İslâmî değildi ailesinin.Biraz önce öğrendim.Trafik kazası geçirmiş...Vefat etmiş.Ruhuna Yasin okuyayım diye nette ararken sitenizi gördüm.Allah sizden razı olsun.Okuyup hediye ettim oğlumun ruhuna.
Sizden ricam Okan'a siz de okuyun;
Çünkü onun çevresinde ardından okuyacak kimsesi yok...

taskin dedi ki... said:

2 Mayıs 2008 03:23

Selamün aleyküm bu siteyi hazirliyanlardan ve emegi gecen herkesten ALLAH razi olsun MEVLAM daha nice böyle güzel siteler ve isler yapmayi nasip eylesin insaallah dualarinizdada bizlere yer verirseniz memnun oluruz ALLAH razi olsun.

Adsız dedi ki... said:

10 Mayıs 2008 05:38

BU GÜN İÇİMDEN DEDEME YASİN OKUMAK GEÇTİ GOOGLEDEN SİZİN SİTEYİ BULDUM BU SİTEDE EMEĞİ GEÇEN İNSANLARDAN ALLAH RAZI OLSUN BUNDAN SONRA HER YASİN OKUMAK İSTEDİĞİMDE BU SİTEDE OLACAM ALLAHIN RAHMETİ ÜZERİMİZE OLSUN BÜTÜN YASİNLER DEDEM İÇİN LÜTFEN SİZDE ONUN İÇİN OKUYON ALLAHA EMANET OLUN

beyaz dedi ki... said:

11 Mayıs 2008 04:54

s.a allah bu sıteyı hazırlayandan razı olsun.okumasını bılmıyorum ama dınlerken rahatlıyorum.dinlemekte en az okumak kadar sevaplı.hakkınızı helal edın.bu arada dıne siyaseti (pkk yı) karıştırmayalım.hepımız kardeşiz.hepımızın gideceği yer bellı.

Adsız dedi ki... said:

11 Mayıs 2008 04:56

s.a allah bu siteyi hazırlayandan razı olsun.okumasını bılmıyorum ama dinlerkende huzur duyuyorum.dinlemekte okumak kadar sevaplı.hakkınızı helala edın.bu arada dine siyaseti kariıştırmayalım(pkk).hepımız kardeşiz.hepımızın gıdeceğpi yer bellı.

Adsız dedi ki... said:

13 Mayıs 2008 22:46

Allah razı olsun, sabahları okuyorum...inşallah sizede geliyor sevablar..vesile olan da yapan gibi...Allah razı olsun

Adsız dedi ki... said:

15 Mayıs 2008 23:23

ellerinize saglık ben hep yasinlerimi burdan okuyor ve ilerletiyorum sayenizde şimdi çok daha iyi okuyorum allah razı olsun

Adsız dedi ki... said:

21 Mayıs 2008 12:38

Rabbim cümlemizden razı olsun.. bu site gerçekten çok güzel böyle ince düşünen kardeşlerimiz hala var demekki ne mutlu bizlere..ben Kuran-ı Kerimi ders olarak gören bir ögrenciyim ve bir İmam Hatip ögrencisiyim bugün bir bakayım dedim belki vardır Yasin Suresi Allah sizlerden razı olsun burdan hem dinleyerek ve hemde kendim okuyarak ezberliyorum ve Rabbim Fatih Hocamızdan da razı olsun onun sayesinde yanlışlarımıda düzeltiyorum..herkese hayırlı günler

Adsız dedi ki... said:

9 Eylül 2008 04:53

allah hazirlayandan ve böyle yararli bir site yapandan ragzi olsun.insanin icine huzur doguyor.dua edin bende namazima basliyayim.hep birseyler engel oluyor ama belki bugün tekrar baslamak istiyorum.dualarinizi eksik etmeyin

Adsız dedi ki... said:

11 Eylül 2008 10:57

allah sizden razı olsun yasini buradan takip edip okudum sagolun

Adsız dedi ki... said:

13 Eylül 2008 08:13

Agızına diline saglık.Allahım yasin süresini hergün okumayı nasip etsin.HEPİMİZİN ALLAH yardımcısı olsun.hayırlı ramazanlar...Yarabbim oruclarımızı kabul eylesin.

Adsız dedi ki... said:

21 Eylül 2008 09:21

ALLAH hepinizden razi olsun bu siteyi yapanlarin ellerine saglik.

Adsız dedi ki... said:

21 Eylül 2008 11:40

AĞZINIZA SAĞLIK.ALLAH RAZI OLSUN...

Adsız dedi ki... said:

26 Eylül 2008 04:16

allah razi olsun
bu gece kadir gecesi. tüm müslüman kardeslerimizin kadir gecesi mubarek olsun

Adsız dedi ki... said:

2 Ekim 2008 09:51

Allah razı olsun bugün okuyamadım aslında biliyorm ama dilim tutuldu sanki okuyamadım hazırlayandan Allh razı olsn sayenizde okudum çok şükür...

Adsız dedi ki... said:

18 Ekim 2008 05:13

Allah adına yapılan bu hizmet için n denebilirki .Alllah razı olsun
s.a

Adsız dedi ki... said:

31 Ekim 2008 10:31

S.A ALLAH (CC) BU SİTEYİ KURAN KARDEŞLERİMİZDEN RAZI OLSUN OKUYAN HOCAMIZINDA YÜREĞİNE SAĞLIK İNŞAALLAH SAYELERİNDE BİZDE SEVAPLANIOZ İNŞAALLAH SELAMETLE S.A

allah dostu dedi ki... said:

7 Kasım 2008 02:38

MER BEN ALLAH DOSTU DİYELİM.ALLAH BİRDİR HERSEYİ YALNIZ OGÖRÜR VE BİLİR.YARINA BİLE ÇIKACAĞIMIZI BİLEMEDİĞİMİZ ŞU DÜNYADA KALP KIRMAK KÖTÜ.ALLAHIM O İNSANLARA DOĞRU YOLU BULDURSUN VE AYIRMASIN.İNŞALLAH KALPLERİNDE HEP İYİLİK VE MERHAMET YATAR.KALPLERİNİ İYİ ET.ALLAHA İNANMAYANLARDA EMBİYA 30,U İNTERNETTEN AÇIP ANLAMINI OKUSUN.BU YAZIYI OKUYAN HERKES AMİN DESİN VE DUA ETSİN ALLAH RAZI OLSUN.KÖTÜLÜK İSTEMİYORUM ŞU YALAN DÜNYADA
HERSEY BOŞ DÜNYA MALI.

Adsız dedi ki... said:

9 Kasım 2008 01:42

siteyi hazırlayanlardan Allah (c.c.) razi olsun

Adsız dedi ki... said:

9 Kasım 2008 04:26

BU YASİN SURESİ İÇİN EMEĞİ GENÇEN HERKESTEN ALLLAH RAZI OLSUN, ALLAH HER ZAMAN İŞLERİNİ RAST GETİRSİN, ALLAH KAFİRLEREDE HİDAYET NASİP ETSİN...

Adsız dedi ki... said:

29 Kasım 2008 05:59

Allah bin kere razı olsun...

Adsız dedi ki... said:

30 Kasım 2008 08:35

Allah razı olsun...
Okuyanlardan da:)

Adsız dedi ki... said:

1 Aralık 2008 15:49

bu sıtede emego gecen tum kardeslerımızden ALLLAH razı olsun ALLAH sızlerı sevsın ınsALLAH SELAMETLE...

Unknown dedi ki... said:

2 Aralık 2008 23:47

RABBİM sizden razı olsun hepinizi ALLAHA emanet ediyorum

Adsız dedi ki... said:

17 Aralık 2008 12:52

allah cennet ehli etsın razı olsun

Adsız dedi ki... said:

17 Aralık 2008 12:53

allah razı olsun

Adsız dedi ki... said:

25 Aralık 2008 10:13

selamün aleyküm..
öğrenciyim ve ezber yaparken bu site bana çok yardımcı oluyor allah emeği geçenlerden razı olsun..

Adsız dedi ki... said:

1 Ocak 2009 05:48

allah cümlenizden razı olsun hem siteyi hazırlayan arkadaşlara hemde giripte bakanlardan allah razı olsun... muhammed

Adsız dedi ki... said:

1 Ocak 2009 17:05

Allah sizden binlerce defa razı olsun.Gönlünüze göre versin.Amin.

Adsız dedi ki... said:

9 Ocak 2009 02:10

Allah sizlerden razı olsun,sayenizde yasin suresi'ne kolayca ulaşabiliyorum...Sevgiyle kalın...

Adsız dedi ki... said:

14 Ocak 2009 13:11

bugun ilk kez baktım bu siteye cok ama cok faydalandım ruhum o tertemiz manevi havadan soludu.ALLAH (c.c) bu sayfayı hazırlayanda,vesile olandan ve bu süreleri okuyan zat'dan razı olsun.ALLAH zulum altındaki bütün müslüman kardeslerimize yardım eylesin.amin.

Adsız dedi ki... said:

19 Ocak 2009 14:01

teşekkür Rab razı olsun....

karakofol dedi ki... said:

22 Ocak 2009 10:52

Allah razı olsun burda emeği gecen din kardeşlerimizden harika olmuş cumanız muberek olsun

göksel_59 dedi ki... said:

26 Ocak 2009 10:50

Allah bu siteyi hazırlayandan ve emeği geçen herkezden razı olsun iş için istanbula geldim ve bu sitede yasin suresini okuma fırsatım oldu selamün aleyküm

Adsız dedi ki... said:

29 Ocak 2009 14:45

BU SİTEDE EMEĞİ GECEN HER MÜMİNDEN ALLAH BİNLERCE RAZI OLSUN AMİNNNN

Adsız dedi ki... said:

30 Ocak 2009 09:42

CEMAL G
ALLAH RAZI OLSUN SİZLERDEN
ALLAHA EMANET OLUN

Adsız dedi ki... said:

6 Şubat 2009 11:15

allah okuyandan da dinleyenden de razı olsun

Adsız dedi ki... said:

13 Şubat 2009 00:46

ben denizliden necdet bu siteyi hazırlayan ve okuyanlardan ALLAH razı olsun. İslamı yaşayalım ve yaşatalım tek kurtuluş burada, bütün sıkıntıların başı islamı yaşamamak.İSLAMI YAŞATMAK İSTEMEYEN İDARECİ KONUMUNDAKI KİŞİLERE DE allah HİDAYET NASİP ETSİN inşallah

Adsız dedi ki... said:

15 Şubat 2009 23:03

ALLAH razı olsun bu siteyi hazırlayanlardan.Okudum rahatladım

Adsız dedi ki... said:

10 Mart 2009 16:25

ALLAH RAZI OLSUN

Adsız dedi ki... said:

13 Mart 2009 07:12

ne denebilirki cenabu allah bu siteyi hazırlayan müslüman kardeşlerimizden binlerce kez razı olsunn. kardeşlerim dua edelim.edellimki müslümanların yüzü gülsün.

Adsız dedi ki... said:

25 Mart 2009 05:08

ÇOK DARALDIĞIM BİRGÜN BU SİTEYİ BULDUM,YASİN DİNLEDİM VE FIRSAT BULDUKÇA DİNLİYORUM İÇİME HUZUR DOLUYOR,BUSİTEDE EMEĞİ GEÇEN ARKADAŞLAR BİLİNKİ BENİMGİBİ BUNALIMA GİRMİŞ KAÇ KİŞİNİN İSYAN ETMEMESİNE VESİLE OLDUNUZ,ALLAH CÜMLENİZDEN RAZI OLSUN.

Adsız dedi ki... said:

25 Mart 2009 14:51

selamun aleyküm ey müslüman kardeşlerim bu siteyi kim yaptıysa kim yaptırdıysa kim bu kitabımızı okuduysa onlardan ALLAH razı olsun.ALLAH hepimizi(müslümanları)korusun.bu arada siteye bayıldım sık kullanılanlara ekledim her güz internetten okuyorum inşallah çünkü adağım war...ALLAH HEPİMİZDEN RAZI OLSUN ALLAH a EMANET OLUN....:):):)

kukumaku dedi ki... said:

27 Mart 2009 03:55

sıteyı yapandan allah razı olsun çok güzel hazırlanmış teşekür ederım

Adsız dedi ki... said:

27 Mart 2009 14:51

BÖYLE GÜZEL ŞEYLERE VESİLE OLDUĞUNUZ İÇİN ÇOK SAOLUN ALLAH RAZI OLSUN.

Adsız dedi ki... said:

27 Mart 2009 21:38

S.a. Allah(c.c.) razı olsun ...
Allah(c.c.) cümlemizin yar ve yardımcısı olsun ...

ömer dedi ki... said:

11 Nisan 2009 00:10

gerçekten çok güzel bi site vede hocamızda çok güzel okumuş ALLAH hocamızdan bu siteyi yapandan ve yapmasına vesile olandan razı olsun

Adsız dedi ki... said:

11 Nisan 2009 06:55

ALLAHIM KELAMINI OKUYANLARA MAĞFİRET EYLESİN. Herkim bu siteye yardım etmiş ve hazırlanmasında okunmasında emek vermişse allahım onlardan razı olsun. Hakkınız helal edin. hepiniz allahıma emanet kalın.

Adsız dedi ki... said:

16 Nisan 2009 04:40

Siteniz ve yaptığınız hizmetten dolayı Allah cc razı olsun zahmetinize rahmet olsun inşallah.Dikkatimi çeken bir nokta oldu Amenerresuli diye bildiğimiz Bakara suresinin son ayetini herhalde gözden kaçtı "Emeerrebulu" şeklinde yazılmış, oysa orjinali "A" ile başlıyor inşallah düzeltirseniz uygun olur.Allah cc yardımcınız olsun

HALIL UCAR dedi ki... said:

23 Nisan 2009 18:39

ALLAH SIZDEN RAZI OLSUN ILK DEFA YURT DISINDAN BIR YASINI SERIF OKUDUM .ALAHA EMANET OLUNUZ

Adsız dedi ki... said:

14 Mayıs 2009 15:26

bir cuma akşamı, kuran kerim bulamadm, ve burayı buldum, hepimizin, öteki dünyaya intikal edenlerin, ruhunlarına bu site sayesinde yasin okudum, bu siteyi kim yapmışsa, emeği kimin geçmişse, allah onlardan razı olsun. allah mekanlarını cennet eylesin...

SIDIKA dedi ki... said:

16 Mayıs 2009 08:40

Sayın site yöneticileri, Yasin-i şerif'i okuyan hocanın adını merak ettim. Birde aynı hocanın sesinden hatim varmı? Lütfen sitede yayınlarsanız çok sevinirim.

Adsız dedi ki... said:

21 Mayıs 2009 12:30

selamün aleyküm bu sitede emeyi gecen tüm kardeşlerime ALLAH razı olsun cok güzel olmuş çalışmalarınızın devamını dilerim ALLAH'ın Rahmeti ve bereketi üzerinizde olsun.

Adsız dedi ki... said:

29 Mayıs 2009 00:31

AMİN AMİN AMİN:

Esra dedi ki... said:

12 Haziran 2009 16:39

ALLAH'IM SEN BÜTÜN MÜSLÜMAN KARDEŞLERİMİ KORU KALPLERİNİ İYİLİKLERLE DOLDUR.Müslüman olmayan kalpleri mühürlenmişlerede iman islam nasip et EY RABBİM ET Kİ ONLARDA AYDINLIĞA ERİŞSİNLER.BİZİ YOLUMUZDAN DÖNDÜRMEYE ÇALOŞANLAR OLACAKTIR ELBETTE ONLARIDA HAŞR EYLE ALLAH'IM.MÜSLÜMAN KAREŞLERİM ALLAH HEPİNİZİN DUALRINI KABUL EDER İNŞALLAH.İYİ GECELEr.

Unknown dedi ki... said:

12 Haziran 2009 19:12

sabahın 5 inde yazıyorum.bu satte yasin kitabımı bulamadım.çok ta ara verdim.okumuyorum uzun zamandır.içimden geldi sizde buna vesile oldunuz.allah razı olsun.vsile olandan...

akasya dedi ki... said:

12 Haziran 2009 19:16

saat sabahın 5 i.ezan ı duydum.kalktım namaz kıldım.içimden yasin okumak geldi.ama yasin kitabımı bulamadım.uzun zamandır okumuyorum.sonra bu siteyi buldum.allah razı olsun vesile olandan.

Adsız dedi ki... said:

18 Haziran 2009 14:56

BU SİTEYİ YAPANDAN ALLAH RAZI OLSUN.

Nadir Kenar dedi ki... said:

25 Haziran 2009 11:38

Nadir Kenar Allah razı olsun kardeşim...butür yararlı siteleri çoğaltmanızı gönülden isterim...

memati dedi ki... said:

18 Temmuz 2009 14:17

allah c.c. gani gani razı olsun okuyup kaybolan benlğimi bluyorum cok tskkurler

halide dedi ki... said:

23 Temmuz 2009 14:26

çok güzel olmuş emegı gecen kerkeze allah razı olşun okumak ve dınlemk ikişi bir arada mukemmel allaha emanet olalım hepımız

Adsız dedi ki... said:

26 Temmuz 2009 03:48

ÇOK GÜZEL YASİN SURESİ OKUYOR HOCA ALLAH ONLARIN MEKANINI CENNET YAPSIN

Adsız dedi ki... said:

2 Ağustos 2009 05:49

OKUYANDAN VE BURAYA KOYANDAN ALLAH RAZI OLSUN

Adsız dedi ki... said:

5 Ağustos 2009 15:07

ALLAH razı olsun siteyi açandan ve okuyandan MEVLAM bizlerle olsun............AMİN

Adsız dedi ki... said:

14 Ağustos 2009 01:49

HARİKA BİR HİZMET.OKUYANDAN BU SİTEYİ HAZIRLAYANLARDAN ALLAH RAZI OLSUN.YASİN SURESİNİN BİTİMİNDEN HEMEN SONRA.MEALİDE SUNULMUŞ OLSAYDI DEMEK GEÇTİ İÇİMDEN. RABBİME EMANET OLUNUZ.
ERDOĞAN

muhammed dedi ki... said:

20 Ağustos 2009 10:34

selamün aleyküm ben muhammed alah sizden razı olsun hocam hazırlayan dan

Adsız dedi ki... said:

31 Ağustos 2009 02:40

İŞİM BİLGİSAYAR BAŞI VE BU SİTE SAYESİNDE OKUMA FIRSATIM OLUYO ALLAHIN RAHMETİ ÜZERİNE OLSUN EMEĞİ GEÇEN TÜMMÜĞSLÜMAN KARDEŞLERİME HAKKINIZI HELAL EDİN :)

Adsız dedi ki... said:

2 Eylül 2009 06:58

Bu siteyi yapanlardan Allah razı olsun onların sayesinde her gün birer yasin-i şerif okuyorum

Adsız dedi ki... said:

3 Eylül 2009 12:45

ALLAH BU SİTEYİ YAPANDAN ZİYARET EDENDEN RAZI OLSUN BU TÜR SİTELERİN ARTMASI DİLEĞİYLE SELAMUNALEYKÜM

Adsız dedi ki... said:

4 Eylül 2009 02:01

Allah razı olsun.

Adsız dedi ki... said:

4 Eylül 2009 19:29

allah razı olsun bana bu imkanı tanıdığınız içim sağolun

Adsız dedi ki... said:

6 Eylül 2009 00:38

Musluman olmak cok guzel birseymis ,
Allaha kulluk etmek okadar cok guzel ki ,
Baze insanlar bunu anlamiyor'
Ama Cehennem var Cennet var .
Kim isterki Cehenneme gitmek?
Kim ister ki CENNETE GITMEK?
Tabii Ki herkez.
Ozaman bu dunyada calismaliyyiz ve allahin bir iyi kullu olmaliyiz arkadaslar.
Bizim bukadar Sansimiz var ki ama bilmiyorum hic birimiz belki de yapmiyoruz.
Ama hepimiz insallah musluman kardeslerimiz heppimiz Allahin guzel tatli kullari oluruz ,
Ve Kiyamet gununde de Musluman kardesler hepimiz beraber Cennete gideriz-.
Ama bunun icin de calismak lazim.

Allah razi olsun .

Adsız dedi ki... said:

15 Eylül 2009 14:32

BU YASİN SÜRESİNİ YAZAN EMEGİ GECEN HERKEZDEN ALLAH RAZI OLSUN...ÇOK GÜZEL OLMUŞ TEŞEKKÜRLER.

Adsız dedi ki... said:

16 Eylül 2009 03:10

alah bu siteyi hazırlıyanlardan ve az bişeyde olsa da el emeği olanlardan allahhepsinden razı olsun teşekkürler

hastadamıyılesıyor dedi ki... said:

21 Eylül 2009 00:58

ALLAH (C.C) razı olsun

Adsız dedi ki... said:

28 Eylül 2009 12:52

bu siteyi hazırlayanlar inşallah resullah efendimize cenneti alada komşu olmayı allah nasib eğlesin

Adsız dedi ki... said:

6 Ekim 2009 04:35

ALLAH [C.C.] BU SİTE YE EMEĞİ GEÇEN TÜM İNANANLARI CENNETİYLE MÜKAFATLANDIRSIN.

Adsız dedi ki... said:

6 Ekim 2009 22:31

allah razı olsun allahım hepimizin dualarını kabul etsin birbirimizede dua edelim

Adsız dedi ki... said:

9 Ekim 2009 04:03

RABBİM OKUDUĞUMUZ YASİN-İ ŞERİFLERİMİZİ KABUL EYLE ALLAH RAZI OLSUN

Elif akkurt dedi ki... said:

9 Ekim 2009 04:54

SELAMÜN ALEYKÜM Öncelikle hepinize arkadaşlar bu gün cuma ve cumanız mübarek olsun rabbim herşeyin hayırlısını bizlere nasip eylesin ve bu siteyi yapan hazırlayan yardım eden herkesten allah razı olsun

kolderem dedi ki... said:

16 Ekim 2009 02:51

S.A ALLAH.CC SİZLERDEN RAZI OLSUN

Adsız dedi ki... said:

5 Kasım 2009 19:15

....Allah razı olsun...Allah yaptığınız yapacağınız işlerde kolaylık versin

Adsız dedi ki... said:

1 Aralık 2009 02:04

selamün aleyküm allah bu siteyi hazırlayanlardan razı ve memnun olsun hakkınızı helal edin slm lar mehmet

Unknown dedi ki... said:

4 Aralık 2009 04:32

bu Yasin-i Serif'i ekleyenden de okuyandan da Allah razi olsun.

Adsız dedi ki... said:

15 Aralık 2009 11:39

bize Kur'a-ı Kerim'in kalbini dinlettiğirdiğinizden dolayı Allah sizden razı olsun

Adsız dedi ki... said:

18 Aralık 2009 05:08

bu siteyi hazırlayandan allah razı olsun umarım artık hergün iş yerimde okuyabilirim... bu okuduğumuz yasinler hastalarımıza şifa muhtaçlarımıza yardım olur inşallah...

Adsız dedi ki... said:

30 Aralık 2009 11:37

selmün aleyküm ALLAH bu siteyi kuranlardan ve okuyan hocalarımızdan razı olsun haklarını helal etsinler inşllh çok güzell olmuş

Adsız dedi ki... said:

30 Aralık 2009 11:41

siteye bu yasin suresini yazandan yapandan emegi olan herkese allah razı olsun allah onlara dert çile vermesin teşekkürler...

Unknown dedi ki... said:

1 Ocak 2010 14:47

ALLAH hepinizden razı olsun

Adsız dedi ki... said:

2 Ocak 2010 08:58

allah razı olsn kuran dersmde cok yardımcı oldu..=))

salih dedi ki... said:

20 Ocak 2010 15:33

ALLAH (cc) razi olsun!!!

Adsız dedi ki... said:

27 Ocak 2010 05:46

bayyyyyyyyyyy

ronaldinho dedi ki... said:

7 Şubat 2010 02:41

allah rızası için benim mardin dediki babama 1 er yasin okuyun allah sizden razı olsun sizi kötülüklerden korusun .........

Adsız dedi ki... said:

13 Şubat 2010 15:28

adsız allah razı olsun böyle sitelerin bulunması daha geniş vedoğru bilgilere her zaman ihtiyacımız var,selamın aleyküm

Adsız dedi ki... said:

16 Şubat 2010 06:13

ALLAH SİZİNDE KALBİNİZDEN GEÇENİ ÖNÜNÜZE GETİRSİN.ALLAH HEPİNİZDE RAZI OLSUN.TEŞEKKÜR EDERİM

Adsız dedi ki... said:

25 Şubat 2010 10:35

allh rağzı olsn cok guzel olmus paylasanlardan

ilknur dedi ki... said:

25 Şubat 2010 14:24

herkezin kandil gecesi mübarek olsun.. bu gece öyle bir geceki allah herkeze bi yasin okumak nasip etsin.. siteyi hazırlayanlardan allah razı olsun cok tesekkürler

KORKUTATA25 dedi ki... said:

25 Şubat 2010 14:49

ALLAH SİZLERDEN RAZI OLSUN İLK DEFA SİTENİZDEN YASİN OKUDUM EMEĞİNİZE SAĞLIK

Adsız dedi ki... said:

2 Mart 2010 19:24

Allah'ım!
Kolaylaştır, zorlaştırma.
Bizleri müjdelediğin cennetinden mahrum etme ya Rabbim!
Senin hikmetinden sual olunmaz. Benim gibi yolundan dönmüş, kitabını, kelamını unutmuş bir kulunun duasını kabul eyle ya Rab! Şükürler olsun verdiğin nimetlere, aldığımız her bir nefese!
Allah'ım!
Beni, ailemi, vatanımı, içinde bulunduğum ümmetten her kim sana el açarsa onu, bu siteyi hazırlayanları, buradan sana bu siteyi hazırlayanlar sayesinde Kur'an okuyup/dinleyip sana el açanları koru ya Rabbim. Şüphesiz, sen Rahman ve Rahim'sin.
Amin.

Adsız dedi ki... said:

14 Mart 2010 14:45

ALLAH EMEĞİ GEÇENLERİ CENNET KOKULARIYLA DONATIP EFENDİLER EFENDİSİNE KOMŞU EYLESİN..

ERZURUMLU dedi ki... said:

23 Nisan 2010 00:31

ALLAH CÜMLE GEÇMİŞLERİNİZDEN RAZI OLSUN.EMEĞİ GEÇEN BÜTÜN ÇALIŞANLARDAN DA ALLAH RAZI OLSUN...

onurstas dedi ki... said:

20 Mayıs 2010 11:51

S.A. Emeği geçenlerden Allah razı olsun.

Adsız dedi ki... said:

8 Temmuz 2010 13:40

Allah razı olsun

Adsız dedi ki... said:

15 Temmuz 2010 14:17

Allah sizden razi olsun, almanyadan belcikaya calismaya gittim persembe aksami bir yasin okiyim dedim, kuran da yanimda olmadig icin burdan okudum, allah gönlünüze göre versin..tesekürler

Adsız dedi ki... said:

13 Ağustos 2010 07:12

allah razi olsun ellerinize dillerinize saglik

Adsız dedi ki... said:

1 Eylül 2010 06:28

ALLAH C.C. RAZI OLSUNNNN..

Adsız dedi ki... said:

5 Eylül 2010 15:47

Allah emeği geçen herkezden razı olsun. Allah bizi kendi yolunda doğru gidenlerden eylesin.

erkan dedi ki... said:

5 Eylül 2010 16:10

Allah sizlerden razı olsun çok güzel site ellerinize sağlık

erkan dedi ki... said:

5 Eylül 2010 16:10

Allah sizlerden razı olsun çok güzel site ellerinize sağlık

Adsız dedi ki... said:

11 Eylül 2010 20:36

Gerçekten çok yalın ve güzel okumuş ...Biz Ku'ran öğrenenler için ideal....

Adsız dedi ki... said:

21 Ekim 2010 00:49

çok güzel allah razı olsun yapanlardan

Adsız dedi ki... said:

4 Kasım 2010 01:56

S.A
(GÜLHAN)
ALLAH RAZI OLSUN,ALLAH HÂYIRLARINIZI KABUL ETSİN İNŞ..BURADA HER İNSAN YASİN SÜRESİNİ OKUYUP FAYDALANDIKÇA KAT KAT SİZLEREDE SEVABI VAR,,SONSUZ TEŞEKKÜRLER,İŞ YERİNDE ARKADAŞIMLA BERABER OKUYARAK DUA EDİYORUZ,,TEKRAR ALLAH RAZI OLSUN...
***HÂYRA VESİLE OLAN HAYRI YAPAN GİBİDİR...***

MUSTAFA dedi ki... said:

13 Temmuz 2011 20:12

mustafa ALLAH BÜTÜN İNANANLARI KORUSUN İNANMAYANLARA HİDAYET VERSİ